Direktlänk till inlägg 24 december 2015

Julen!

Av Mimmi Roos - 24 december 2015 17:56

Hej!

Idag är min första jul med en nykter mamma, det är jag väldigt glad för. Hon har varit ren i snart ett helt år, jag är otroligt stolt över henne. Nu är vi jag, mamma och pappa nere i Blentarp och hälsar på kära vänner till familjen. Sen är det ju så att jag tog en överdos förra veckan, på ett sätt är jag glad att jag överlevde och på ett sätt annars hade jag inte kunnat fira jul med de mest betydande i mitt liv. Men efter alla kränkningar, mobbing osv tycker väll nästan alla att jag borde ha dött. Men nog om de. Från oss alla till er alla, en riktigt god jul   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Roos - 25 oktober 2015 21:51

Hejsan! Nu är det så här att anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är för att jag har mått dåligt och haft ångest. Men jag livet blir vad man gör det till imorgon åker jag till anhörigveckan i Stehag. Idag har jag varit på mitt första ...

Av Mimmi Roos - 1 september 2015 21:08

Hejsan! Nu var det ett tag sen jag blogga men, jag ville bara berätta att jag tror att jag har hittat min drömkille. Han är snygg snäll söt och någon gång denna vecka ska vi gå och äta fika. Jag e så spänd.... Puss och kram från er Barbie   ...

Av Mimmi Roos - 20 augusti 2015 20:59

Hejsan! Så nu var det dax att blogga lite igen. Jag har äntligen färgat mitt hår rött. Jag älskar det. Bild kommer senare. Det var min finaste vän som gjorde det! Hon heter Carmen och efter hon färgade mitt hår färgade jag hennes. Så vi typ tvillinga...

Av Mimmi Roos - 18 augusti 2015 12:40

Hejsan! Nu var det ett tag sedan jag var inne och skrev på min blogg men det är för att jag har haft fullt upp med mitt AM-körkort. Men nu så äntligen har jag tagit mig lite tid att skriva lite kort. Men nu ska jag iallafall ute och träffa en av mina...

Av Mimmi Roos - 13 augusti 2015 10:01

Hej! Idag ska jag skriva om topp 3 av alla filmer jag har sett å berätta lite vad de handlar om!   1. Den bästa filmen jag har sett såg jag imorse. Den heter "Perfect Sisters" med huvudrollerna: Mia Sorvino (min favoritskådespelerska) och Abigail...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards